Cuvinte aruncate pe “valurile” internetului..

Mă simt de parcă aș scrie pe o hârtie pe care apoi o voi introduce într-o sticluță pentru a o arunca pe valurile unui ocean, fără a ști unde va ajunge și cine o va citi sau dacă va fi vreodată citită. De asemenea, nu știu dacă mesajul meu este neapărat unul de salvare sau un mesaj oarecum interesant, știu doar că ceea ce voi scrie eu vor fi câteva cuvinte în plus postate pe internet…

Cum nu mă aflu în situația de a scrie informații interesante sau pertinente în legătură cu anumite subiecte, precum se întâmplă în cazul blogurilor specialiștilor în domeniul respectiv, o să mă limitez la a expune idei personale, opinii neavizate, întâmplări…deocamdată, mă opresc aici și sper să reiau cât mai curând această “activitate”, adică să adăug alte cuvinte pe valurile învolburate și tulburii ale internetului…

One thought on “Cuvinte aruncate pe “valurile” internetului..

  1. oanalulu says:

    Eu astept mai multe cuvinte aruncate pe valurile internetului 😀

Leave a Reply

